Wallpaper Frustration!!

This is a discussion on Wallpaper Frustration!! within the Nexus One forums, part of the Google Phones category; Hey guys/gals, Ive been trying to make a pretty sweet wallpaper for my Nexus One. However, I have been having some issues, and now Im ...

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 14

Thread: Wallpaper Frustration!!

  1. #1
    Junior Member Mr Patchy Patch's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    16

    Wallpaper Frustration!!

    Hey guys/gals, Ive been trying to make a pretty sweet wallpaper for my Nexus One. However, I have been having some issues, and now Im beyond frustration lol.

    I wanna add my own custom dock on my wallpaper (which is simple). Now, Im currently only using 3 screens and for I want my dock to appear only on the main screen. What are the dimensions for this? I just can't get it to work properly at all.
    I guess what I need to know is what is the size of just the main screen dimensions? hopefully someone can tell me.

    Thanks!

  2. Android.net is the premier Android Forum. Registered users do not see these ads. .

  3. #2
    Junior Member Mr Patchy Patch's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    16
    Disregard this post....my frustrations have finally paid off!!! Ugh! now I can sleep! lol

  4. #3
    Senior Member Gone's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    268
    Post how it looks!!!!

  5. #4
    Junior Member Mr Patchy Patch's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    16
    Gimme 10 minutes....my computer is being soooooo retarded!!! its ancient lol

  6. #5
    Junior Member Mr Patchy Patch's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    16
    Ok, so here is the wallpaper im using now that I got the size down for the screen.

    Im using Launcher Pro, Ive disabled the dock background in the settings and also disabled wallpaper scrolling.
    Attached Images Attached Images  

  7. #6
    Senior Member Gone's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    268
    that looks pretty cool.

  8. #7
    Junior Member Mr Patchy Patch's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    16
    Quote Originally Posted by Gone View Post
    that looks pretty cool.
    It does look nice on my phone. More importantly tho I have the proper size or at least a size that works very well for the main screen...so now its time to get creative. For anyone who wants to know the dock size is 465X95.

  9. #8
    Member Marius's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    41
    Mac desktop nature background?

  10. #9
    Senior Member Zehlek's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Posts
    263
    Looking good

  11. #10
    Junior Member Mr Patchy Patch's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    16
    Quote Originally Posted by Marius View Post
    Mac desktop nature background?
    Actually I just googled water splash and found it. Resized it resized the dock 400000 times got it to fit properly and voila lol.

Page 1 of 2 12 LastLast

Remove Ads

http://www.scramblerducati.org/

Sponsored Links

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Android Forum